ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: تجربه کافی برای حضور در مسابقات جهانی را دارم و حریفانم را می‌شناسم.

مردانی: بیشتر کشتی‌گیران با مربیان خودشان راحت‌تر هستند

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در حال برگزاری است.

مهرداد مردانی ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در خصوص اردوها و نحوه برگزاری تمرینات تا رقابت‌های جهانی گفت: شرایط اردوها بسیار خوب است و بهترین تمرینات را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنیم. تجربه کافی برای حضور در این مسابقات را دارم. حریفان را کامل می‌شناسم و با اکثر آنها کشتی گرفته ام. برای کسب مدال طلا به این مسابقات می‌روم و به امید خدا با دست پر بر می‌گردم. حریفان اصلی من در این رقابت‌ها کشورهای روسیه، قرقیزستان، ترکیه و مولداوی هستند.

مردانی در خصوص مربیان سازنده حاضر در تیم ملی یادآور شد: حضور این مربیان صد درصد مفید است، چراکه هم دانش مربیان سازنده در کنار کادر فنی بالا رفته و هم می‌توانند بهترین کشتی گیران را تربیت کنند. ضمن اینکه انگیزه خود این مربیان برای کار بیشتر می‌شود که در استان‌هایشان قوی‌تر ظاهر شوند. اکثر کشتی گیران با مربیان سازنده خودشان راحت تر هستند. مثلاً به شخصه من با رضایی مربی خودم ارتباط نزدیک تری دارم و با توجه به این موضوع به کادر فنی بیشتر نزدیک شده ام.

فرنگی کار ۶۰ کیلو در مورد مسابقات انتخابی خاطرنشان کرد: حضورم در انتخابی و پیروزی مقابل حریفم موجب شد تا بعد از یکسال و نیم دوری دوباره دوبنده تیم ملی را پس بگیرم.

مردنی در مورد لیگ برتر که بعد از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد، گفت: با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد دارم، حضور در لیگ باعث می‌شود کشتی گیران، آمادگی خود را از دست ندهند. البته لیگ کشتی در آمد مالی آنچنانی برای کشتی گیران ندارد ولی گوشه‌ای از مشکلات آنها را برطرف می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.