در حالی بازار پروازهای اربعین نابسامان شده و قیمت‌ها در حال پرواز است که تأخیر در انتصاب ریاست سازمان هواپیمایی کشوری یکه‌تازی ایرلاین‌ها را تشدید می‌کند.

بازار نابسامان پروازهای اربعین؛ تشدید یکه‌تازی ایرلاین‌ها با تأخیر در انتصاب ریاست سازمان هواپیمایی کشوری

به گزارش قدس آنلاین، دیروز سخنگوی سازمان‌ هواپیمایی کشوری پس از چند روز «نابسامانی» قیمت پروازهای اربعین اعلام کرد: تلاش می‌کنیم زائران با قیمت مناسب به عتبات عالیات مشرف شوند؛ مبنا ۳۰ هزار مسافر بود. همکاران بنده در حال رایزنی با ایرلاین‌ها هستند تا بتوانیم قیمت بلیت مناسب برای زائران اربعین ارائه کنیم.

پیش‌ از این سازمان هواپیمایی از سقف ۵ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین امسال خبر داده بود. این در حالی است که شرکت‌های هواپیمایی داخلی به هیچ عنوان بلیت پروازهای اربعین را با قیمت اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی به فروش نمی‌رسانند.

 ایرلاین‌ها با همدستی شرکت‌های چارترکننده، بلیت پروازهای مذکور را بیش از ۲ برابر قیمت اعلامی عرضه می‌کنند. در این بین مشخص نیست برنامه سازمان هواپیمایی کشوری که بیش از ۲ ماه است رئیس ندارد و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم‌زمان سرپرست آن است.

وزیر تازه وارد راه و شهرسازی نیز تاکنون تغییرات مدیریتی مدنظر خود را در سطح معاونان آغاز نکرده است. این تأخیر، هم‌زمان با آغاز سفرهای عتبات عالیات می‌تواند نابسامانی بخش حمل‌ونقل هوایی مسافری کشور را بیش از پیش تشدید کند.

در این بین انجمن شرکت‌های هواپیمایی نیز از هرگونه پاسخی به رسانه‌ها طفره می‌رود و پاسخگویی در رابطه با قیمت پروازهای اربعین را به سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری حواله می‌کند. این در حالی است که چند ماه قبل انجمن شرکت‌های هواپیمایی به دلیل محدودیت‌های ۶۰ درصدی پروازها، برای گفت‌وگو با رسانه‌ها سر و دست می‌شکستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.