حسین امیر عبداللهیان گفت: وزارت امور خارجه با عزم قاطع به وظیفه ذاتی خود در پیگیری حقوقی سیاسی و بین المللی ترور سردار شهید سلیمانی عمل خواهد کرد.

وزارت خارجه با عزم قاطع پرونده ترور سردار سلیمانی را پیگیری می‌کند

به گزارش قدس آنلاین،  حسین امیر عبداللهیان روز گذشته میزبان جلسه‌کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل وزارت امور خارجه، با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط لشکری و کشوری بود.

در این جلسه که با حضور نماینده خانواده مکرم شهید سلیمانی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط قضایی، سیاسی، امنیتی، حقوقی و نظامی برگزار شد، مدعوین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص پیگیری این پرونده پرداختند و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود، آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در موضوع مورد نظر و ابعاد و آثار مختلف مسئله را بیان کردند.

حسین امیرعبداللهیان ضمن تأکید بر لزوم پیشبرد اقدامات در حال اجرا، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره‌ سردار شهید سپهبد سلیمانی، قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم و همچنین نقش مقامات و دولت آمریکا در ارتکاب جنایت نابخشودنی ترور سردار سلیمانی، اعلام کرد: تداوم پیگیری این پرونده و به عدالت سپردن تروریست‌های دولتی جزو سیاست‌های قطعی است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: وزارت امور خارجه با عزمی قاطع به وظیفه‌ ذاتی خود در پیگیری حقوقی، سیاسی و بین‌المللی این موضوع عمل خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.