مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به تغییر رنگ کرونایی این کلانشهر از قرمز به نارنجی، فعالیت اکثر واحدهای صنفی به حالت قبل بازگشته و فقط فعالیت صنف تالارهای پذیرایی همچنان ممنوع است.

فعالیت تالارهای پذیرایی در مشهد همچنان ممنوع است/فعالیت رستوران‌ها و اغذیه به صورت بیرون‌بر

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری  افزود: فعالیت چهار صنف اغذیه و پیتزا، آبمیوه و بستنی، سفره خانه های سنتی و رستوران ها در شرایط نارنجی کرونایی مشهد با محدودیت همراه است و فقط می توانند به صورت بیرون بر یا در فضای باز خدمات ارایه دهند.

وی اضافه کرد: در شرایط کرونایی مشهد همه صاحبان صنوف و فعالان واحدهای صنفی ملزم به زدن ماسک هستند و باید از ارایه خدمات به مشتریان فاقد ماسک خودداری کنند در غیر این صورت به محض مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه توسط بازرسان، واحد صنفی جریمه و در صورت تکرار تخلف، مهر و موم می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به عملکرد بازرسان حوزه اصناف در طرح تشدید نظارت و بازرسی در حوزه کالاهای اساسی گفت: در پی دستور استاندار خراسان رضوی مبنی بر تشدید مقابله با گران فروشی و تخلفات در حوزه عرضه کالاهای اساسی، از ۱۵ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۸۰ عملیات گشت مشترک بازرسی اصناف با مرکز بهداشت و اداره نظارت بر اماکن در سطح شهر مشهد انجام شد.

دلداری افزود: در نتیجه این بازرسی ها هفت هزار و ۵۴۰ تذکر شفاهی، ۱۷۳ اخطار کتبی، ۱۰۴ جریمه و ۳۱ مورد مهر و موم واحد صنفی متخلف در کلانشهر مشهد در مواجهه با تخلفات گران فروشی و عرضه خارج از شبکه در حوزه کالاهای اساسی انجام گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.