تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شیراز اجرایی شود.

حرکت عظیم اربعین حسینی با رعایت پروتکل ها در شیراز اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز  در نشست هماهنگی گرامیداشت اربعین حسینی که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار داشت: فرصت‌شناسی و بهره‌برداری دقیق از آن از اصول مهم در اقدامات فرهنگی است و مراسم اربعین از جمله این فرصت‌ها است.

وی با بیان اینکه مشابه این حرکت عظیم را در دنیا نداریم و در واقع به مثابه یک معجزه الهی است که پس از ١٤سال ادامه دارد، گفت: این فرصت با خون اباعبدالله و اصحاب ایشان در اختیار ما قرار گرفته و باید از این فرصت در نهایت کمال استفاده شود.

حجت الاسلام کلانتری با بیان اینکه عهد کنیم که در مراسم اربعین امسال سنگ تمام گذاشته شود، افزود: بخشی از از خسارت‌های روحی و روانی دوران کرونا با مراسم فرهنگی اربعین حسینی جبران می‌شود و اگرچه مرکز ثقل مراسم اربعین در شیراز بین‌الحرمین است اما تلاش شود تا همه شهر پوشش داده شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) همچنین با بیان اینکه امروز هم رسانه ملی حرف اصلی را در تبلیغات کشور می‌زند، تاکید کرد: یک کار تبلیغاتی پوششی تمام عیار در اربعین امسال انجام شود.

حجت الاسلام کلانتری افزود: اینگونه تصور نشود که تبلیغات اثری ندارد که اگر نداشت دنیای جدید از آنها استفاده نمی‌کرد، لذا پیام بصری خود یک پیام خاص است.

وی گفت: دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری در این حوزه به جد ورود کنند، چراکه امروز بحث حرم به تنهابی نیست که موضوع قدمت شیراز در مباحث مذهبی است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.