مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: ۸۵ درصد دانش آموزان این شهرستان به شبکه شاد دسترسی دارند که این میزان بیش از ۱۰ درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

دسترسی دانش‌آموزان سبزواری به شبکه شاد از میانگین کشوری بیشتر است

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل نصرآبادی امروز در نشستی با مدیران مدارس سبزوار افزود: ۱۰ درصد از دانش آموزان شهرستان سبزوار بر اثر مشکلات فنی دسترسی ناپایداری به شبکه شاد دارند و پنج درصد نیز که عمده آنها در مناطق عشایری زندگی می کنند محروم از دسترسی به اینترنت و شبکه شاد هستند.

وی اضافه کرد: سال تحصیلی جدید متناسب با نظر ستاد ملی کرونا به شیوه حضوری و غیر حضوری آغاز می شود و در کنار آن از ظرفیت مدارس تلویزیونی ایران و شبکه شاد نیز همچون سال گذشته استفاده می شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به فعالیت سایتهای آموزشی در مدارس سبزوار طی ایام شیوع ویروس کرونا افزود: با ارتقا و تقویت زیرساخت لازم برای آموزش مجازی در بخش سخت افزار و نرم افزار، امکان انجام بخشی از فعالیتهای آموزش به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

نصرآبادی افزود: علاوه بر شبکه شاد سایت‌های آموزشی هم از طریق پیام‌رسان‌های مجازی فعال شبکه ملی اطلاعات در مدارس برای ارائه دروس، رفع اشکال و مشاوره ویژه در هر مدرسه فعال شده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی که سال تحصیلی گذشته امکان ارتباط با شبکه اجتماعی شاد را نداشته اند هم محتوای آموزشی مکتوب را در قالب جزوات کمک آموزشی دریافت کرده بودند.

افزون بر ۵۴ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه سبزوار مشغول تحصیل هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.