۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 769359

افشاگری‌های مدیران استقلال علیه سرمربی فعلی استقلال در روزهای اخیر سبب شد تا این احتمال در ذهن هواداران آبی‌های پایتخت به شکل جدیدی نقش گیرد که استقلال لیگ بیست‌ویکم را با فرهاد مجیدی آغاز نکند.

مجیدی می‌رود یا برکنار می‌شود؟!

در شرایطی که پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان و کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا هواداران آبی منتظرند تا در هفته جاری دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در لیگ برتر شروع شود، اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره استقلال چهارشنبه هفته گذشته با انجام مصاحبه‌ای غیرمنتظره از سناریوی احتمالی برکناری سرمربی فعلی استقلال پرده برداشت. ملکیان با بیان اینکه بهترین امکانات را برای استقلال در امارات مهیا کرده‌اند، از احتمال تغییر روی نیمکت این تیم صحبت کرده و طوری جملات را کنار هم قرار داده تا مشخص شود آینده فرهاد مجیدی در این تیم نامعلوم است. این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده که استقلال برای فصل جدید لیگ برتر با نظر فرهاد مجیدی بسته شده و هواداران منتظر شروع مسابقات داخلی با هدایت این مربی هستند. از طرف دیگر یک‌ماه بیشتر تا شروع مسابقات زمان باقی نمانده و حال اینکه هیئت مدیره باشگاه چه تصمیمی درباره مجیدی خواهد گرفت، می‌تواند بر سرنوشت تیم تأثیرگذار باشد.

ملکیان در حالی این مصاحبه را انجام داده که مجیدی اکنون در امارات به‌سر می‌برد و قرار است آخر این هفته برای شروع تمرینات به تهران برگردد.از طرف دیگر جلسات هیئت مدیره استقلال معمولاً سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود. برآیند این مسائل چنین است که اختلافات میان کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال که از ماه‌ها قبل آغاز شده، همچنان ادامه دارد و شاید کار به اتفاق‌های دیگری نیز بکشد. حالا مدیریت استقلال دیگر مثل گذشته حامی فرهادمجیدی نیست و این را می‌شود از مصاحبه ملکیان برداشت کرد. اما این سناریو زمانی تقویت شد که احمد مددی در برنامه تلویزیونی ورزشگاه حضور پیدا کرد و دست به افشاگری تندی علیه مجیدی زد، البته در کنار این افشاگری‌ها در خصوص نقل‌وانتقالات، ترانسفر قایدی و علت عدم جذب اسماعیلی و مظاهری هم صحبت کرد. صحبت‌های مددی هم نشان از عمق اختلاف بین کادر مدیریت و فنی استقلال دارد تا حدی که مجیدی با یک استوری جنجالی از افشاگری در روزهای آینده خبر داد.اما این تمام ماجرا نبود، افشاگری اسماعیلی از چت‌های خصوصی مددی و مجیدی سبب شد آتش اختلافات افزایش یابد، از آن سو افشاگری‌های فکری و شکایت مجیدی از سرمربی سابق تنش در استقلال را به بالاترین حد ممکن رساند.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید مجیدی استعفا می‌کند یا برکنار می‌شود چون بعید است او با این شرایط در استقلال بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.