آرش زینال خیری مدیر تولید سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی درباره آخرین وضعیت این سریال خبر داد.

جدیدتری خبرها از سریال اکشن «سرجوخه» / اسامی بازیگران و کشورهایی که گروه به آنجا می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، آرش زینال خیری مدیر تولید سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری درباره آخرین وضعیت این مجموعه تلویزیونی گفت: درحال حاضر تصویربرداری ۷۰ درصد کار انجام شده و قربان نجفی به تازگی مقابل دوربین رفته است. گروه روزانه ۱۴ ساعت سر صحنه فیلمبرداری هستند تا بتوانیم بخش‌های باقی‌مانده کار را ضبط و تقریبا تا ۲ ماه دیگر فیلمبرداری سریال را تمام کنیم.

او افزود: البته بخشی از سکانس‌هایی که قرار است در خارج از کشور فیلمبرداری شود باقی‌مانده‌اند که به دلیل شرایط کرونایی که وجود دارد بعضی از کشورها سخت اجازه ورود و ویزا می‌دهند به همین علت کمی درگیر رایزنی‌های لازم برای حل شدن این شکل مسایل هستیم چراکه برای ضبط سکانس‌های هرکدام از کشورهای مورد نظرمان حداقل باید یک هفته در آن کشور اقامت داشته باشیم که این اتفاق اگر با برنامه‌ریزی و پیش نرود ممکن است در روند طولانی قرار بگیرد و همراه با مشکلاتی هم می‌شود.

«سرجوخه» سریالی مناسبتی نیست

مدیر تولید «سرجوخه» درباره کشورهایی که قصد سفر و فیلمبرداری در آن‌ها را دارند، بیان کرد: تا این لحظه یک بار به دوبی سفر کرده‌ایم و سکانس‌هایی را مقابل دوربین بردیم. الان هم قرار است به کشورهای ترکیه، گرجستان و احتمالا دوباره دوبی برای ضبط بخش‌هایی از سریال سفر کنیم.

خیری در پاسخ به این پرسش که آیا این سریال برای مناسبت خاصی آماده می‌شود یا خیر، عنوان کرد: خیر، این سریال اصلا مضمونی مناسبتی ندارد و با وجود اینکه حتما امسال روانه آنتن می‌شود اما هنوز زمان مشخصی برای پخش آن درنظر گرفته نشده است چراکه حال و هوایی اکشن و ضدجاسوسی دارد و مرتبط به مناسبت خاصی نیست.

به گفته وی، فیلمبرداری «سرجوخه» از آذرماه سال گذشته شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

«خانه امن» همچنان در مرحله نگارش

خیری افزود: این سریال به دلیل ژانر اکشنی که دارد کمی شرایط تولید متفاوتی دارد و نیازمند لوکیشن‌های متعدد و خاص است و تمام تلاش ما این بوده است که تا جایی که امکان دارد لوکیشن‌ها و مکان‌های خاص و جدیدی به مخاطب نشان دهیم که تا این لحظه دیده نشده‌اند.

مدیر تولید «سرجوخه» درباره فصل دوم «خانه امن» گفت: این سریال همچنان در مرحله نگارش فیلمنامه است چراکه به تحقیق و پژوهش گسترده‌ای نیاز دارد. در این روزها نیز باید فیلمنامه‌ای به صورت کامل در دست باشد تا پروژه‌ای کلید بخورد چراکه به دلیل شرایط کرونا و هزینه‌هایی که توقف چندباره کار به دنبال خود دارد، نمی‌توان با متنی نیمه‌کاره پروژه‌ای را شروع کرد.

معرفی بازیگران «سرجوخه»

به گفته خیری، افسانه کمالی، قربان نجفی، نیلوفر شهیدی، علی اوسیوند، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، عبدالرضا نصاری، هژیرسام احمدی، پیام احمدی‌نیا، مریم وحید زاده، پارسیا شکوری و استیو لانا بازیگر اوکراینی و چند بازیگر خارجی دیگر در این سریال تقریبا ۳۰ قسمتی حضور دارند.

او در پایان تاکید کرد: پروژه‌ای که در میان تولید متوقف شود با مشکلات زیادی باید دست و پنجه نرم کند مانند در دسترس نبودن لوکیشن‌های قبلی یا ابتلای بازیگران و عوامل به کرونا؛ اتفاقی که برای خود من و چند نفر از بازیگران و عوامل سریال رخ داد. به همین دلیل در چنین شرایطی حداقل باید با متنی آماده شروع کرد که دست کم بتوان تا حدودی در این روزهای غیرقابل پیش‌بینی کمی با برنامه شروع کرد و ادامه داد.

آرش زینال خیری حضور در سریال‌های «بانوی عمارت»، «برادرجان»، «مدینه»، «آنام» و… را در کارنامه کاری خود دارد.

سرجوخه با روایت دو قصه موازی به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

پیش از این نام حمید رضا صدری به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال و سامان صفاری و آرش آصفی به عنوان بازیگران سریال «سرجوخه» اعلام شده بود.

«سرجوخه» یک درام امنیتی- اجتماعی از تولیدات جدید مرکز سیمافیلم است.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.