مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حدود ۹۴درصد دانش آموزان خراسان رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدارس ثبت نام کرده‌اند.

حدود ۹۴درصد دانش‌آموزان خراسان رضوی در مدارس ثبت‌نام کردند

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده اظهارداشت: یک میلیون و ۲۵۰ هزار دانش آموز خراسانی در سامانه ملی سناد (سامانه نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه "حدود ۹۴ درصد دانش آموزان خراسان رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدارس ثبت نام کرده‌اند" افزود: استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در اختیار دارد که پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۳۰ هزار دانش آموز جدید در استان داشته باشیم.

خدابنده تصریح کرد: شروع سال تحصیلی جدید از روز شنبه سوم مهرماه  با حضور مجازی دانش آموزان و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این مطلب که سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با محوریت آموزش‌ در فضای مجازی آغاز خواهد شد اظهارداشت: بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، آغاز سال تحصیلی با آموزش مجازی است و در ادامه، بر اساس شرایط شیوع کرونا و بر مبنای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا شیوه نامه آموزش به صورت حضوری یا استمرار آموزش مجازی و یا آموزش ترکیبی تهیه و اجرا خواهد شد.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.