استاد عالی حوزه، شهادت طلبی در مسیر امام حسین(ع)، امید به اصلاح امور توسط منجی و مرجعیت را از اصولی عنوان کرد که دشمن مورد هجمه قرار داده است.

دشمن برای دور کردن جوانان از دین، اصول شیعه را هدف گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی از علمای خراسان و استاد سطح خارج حوزه علمیه مشهد در مراسم سخنرانی مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد، به تقابل دشمنان با مکتب تشیع پرداخت و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مقاومت و ایستادگی مردم در برابر جنایات امریکا، انگلیس و اسرائیل، دشمنان پی بردند که با شیعه نمی‌توانند کنار بیایند و بعد از آن، تفکر شیعه شناسی برای آنها جدی شد.

وی افزود: به اذعان یکی از دانشمندان بزرگ صهیونیست علت پویایی شیعه و شکست ناپذیری آنها داشتن روحیه شهادت طلبی، قدرت معنوی آن و الگو گرفتن از سیدالشهدا(ع) است.

آیت الله اشرفی شاهرودی ادامه داد: دومین عامل که از شیعه شناختند داشتن امید به آینده و برقراری عدالت و عدل در جامعه توسط حضرت مهدی(عج) است.

استاد سطح خارج حوزه علمیه، داشتن اصل ولایت فقیه را به عنوان یکی دیگر از اصول قدرت شیعه برشمرد و اذعان کرد: آنها متوجه شدند که شیعه مطیع ولایت فقیه به عنوان حاکم الهی است از این‌رو برای مبارزه با شیعه این سه اصل را هدف قرار دادند.

وی بیان کرد: دشمن برای مبارزه با اصل مهدویت به جعل مدعیان دروغین روی آورد و هر روز یک مدعی خود را مرتبط به امام زمان(عج) معرفی کرد و عده‌ای خوش باور هم عقاید آنها را پذیرفتند.

آیت الله اشرفی شاهرودی افزود: از سویی دیگر برای درهم شکستن اقتدار و بی اثر کردن تعالیم شیعه، بین شیعیان مذاهب جدیدی ایجاد کردند و تمام این دام‌ها برای این بود تا جوانان ما را از مکتب پیامبر(ص) دور و آنها را نسبت به دین دلسرد و بی تفاوت کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.