یکی از معضلاتی که پیش روی مدیرعامل جدید استقلال وجود دارد شکایت‌ها و  پرونده‌های باز بازیکنان و مربیان خارجی استقلال در فیفاست .

 پیچ «میلیچ» در کار مدیر جدید استقلال

نخستین پرونده، پرونده مربی ایتالیایی سابق استقلال است، البته که با توجه به اعتراض استقلال به دادگاه cas مدیران جدید امیدوارند این رأی شکسته شود تا غرامت کمتری به استراماچونی بپردازند، اما جدا از این پرونده استقلال با بدهی سنگین و جریمه احتمالی میلیچ هم رو بهرو خواهد شد. گفته میشود اگر میلیچ پرونده شکایت خود را با وکلای حرفهای خود برابر میلش پیش ببرد نزدیک به ۴۴۰ هزار دلار استقلال وادار به پرداخت غرامت خواهد شد.

مسئولان باشگاه استقلال معتقدند شکایت میلیچ به جایی نخواهد رسید و با توجه به مستنداتی که در پرونده وی است، استقلال میتواند با یک لایحه دفاعیه مطلوب، میلیچ را در این پرونده ناکام بگذارد اما اگر این اتفاق رخ ندهد استقلال و مدیریت جدید این باشگاه با بحرانی جریمه وی نیز رو به رو خواهند شد که مطمئناً دردسرهای این مسئله دامنگیر آنها خواهد شد.

دیگر پرونده ای که مطمئناً در دوره مدیریتی جدید رأی آن صادر خواهد شد، پرونده جنجالی پادوانی بازیکن برزیلی این باشگاه است که با اعلام شکایت به فیفا تقاضای غرامت ۹ میلیون دلاری از باشگاه استقلال کرده است که بعید است این تقاضا پذیرفته شود اما با این وجود باشگاه استقلال بایستی حدود ۱۰۰ هزار دلار طلب وی را پرداخت کند.

در خصوص شکایت دیاباته نیز ابهاماتی وجود دارد، هرچند شیخ یک بار بابت عدم پرداخت مطالباتش از استقلال شکایت کرد و بیشتر از ۲۰ هزار دلار علیه استقلال حکم نگرفت، اما پیشبینی میشود وی نیز علیه این باشگاه دوباره اعلام شکایت بکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.