خوانش پایداری عنوان برنامه ایست که به مناسبت هفته دفاع مقدس طی روزهای ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ماه از ساعت ۱۹ تا ۳۰/۲۰ در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

برگزاری اولین یادواره نمایشنامه خوانی دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران

به گزارش قدس آنلاین، حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران ضمن اعلام خبر فوق به فداکاریهای رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس اشاره و کشور را وامدار ایثار و فداکاری ایشان دانست و بر لزوم بازخوانی آن روزها تاکید کرد.

رییس پردیس تئاتر تهران در تشریح این برنامه، گفت: «خوانش پایداری» برنامه‌ای است که با مشارکت انتشارات دفاع مقدس در محل سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می شود و شامل دو بخش نمایشنامه‌خوانی و گفت‌وگو با هنرمندان و صاحب نظران عرصه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت است.

وی ادامه داد: در این برنامه۱۴ نمایشنامه طی مدت اعلام شده در پردیس تئاتر تهران خوانش و ازطریق فضای مجازی (سایت تیوال) پخش می شود. همچنین در بخش دیگر برنامه هنرمندان و صاحب نظرانی چون حسین مسافرآستانه، علیعطایی - ایوبآقاخانی - قادرآشنا - شهرامکرمی - حمیدنیلی - مالکحدپورسراجپیرامون موضوعات محوری تئاتر دفاع مقدس و مقاومت نقطه نظرات خود را ارائه خواهند داد.

«عندالمطالبه» به کارگردانی و نویسندگی «مرتضی شاه کرم»، «آنم آرزوست» به کارگردانی «سید محمد بی ریا» و نویسندگی «علی موسویان»، «بابای من قهرمانه» به کارگردانی و نویسندگی «رضا بیات»، «فرمانده» به کارگردانی و نویسندگی «بهرام بیات»، «قصه ای از دل خاک» به کارگردانی و نویسندگی «محمود تیوری»، «پل» به کارگردانی و نویسندگی «محسن عظیمی»، «آشیانه» به کارگردانی و نویسندگی «مجیدکاظم زاده مژدهی»، «۲۳بهمن ۶۳ » به کارگردانی «سمیه آباده» و نویسندگی «مهدی منصوری»، «پابرهنه با چای نیم خورده» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «شربت» به نویسندگی و کارگردانی «بهار کریم زاده»، «آهو و پرندگان» به نویسندگی و کارگردانی «ایرج افشاری»، «این قصه را آهسته بخوان» به نویسندگی «مهدی نصیری» و کارگردانی «ایرج افشاری»، «تنها قاصد بابا» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «عزیز مایی» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد رایانی مخصوص» عناوین نمایشهایی است که در این برنامه مورد خوانش قرار می گیرد.

علاقه مندان می توانند طی روزهای یاد شده نمایشهای مورد علاقه خود را از طریق سایتهای تیوال بصورت مستقیم تماشا کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.