۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 769810

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از برد قاطع مقابل تاتنهام از کانته و تیاگو سیلوا تمجید کرد.

توخل: کانته آن بازیکنی است که هر تیمی نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، چلسی در ورزشگاه تاتنهام مقابل این حریف به برتری قاطع ۳ بر صفر رسید و توانست به صدرجدول برسد.

توخل پس از این برد گفت: از نمایش نیمه اول چلسی ناراضی هستم. در این نیمه ما خوب نبودیم ولی کپا و تیاگو سیلوا نمایش فوق العاده ای از خودشان نشان دادند. انرژی ما کم بود که در نیمه دوم این اتفاق بهبود پیدا کرد. 

وی ادامه داد: من خوشحالم که تیم می خواست در این بازی به برتری دست یابد. یک بازی مهم ، یک دربی آن هم در ورزشگاه تاتنهام که این اتفاق خیلی خوبی است. بحث من نمایش تاکتیکی نیست، بحث من این ذهنیت برنده در بین بازیکنان چلسی است که باعث می شود تیم روز به روز بهتر شود.

سرمربی چلسی گفت: کانته واقعا بازیکن بزرگی است. اگر شما این بازیکن را داشته باشید ، میفهمید که چقدر کارتان تفاوت پیدا می کند. کانته همه چیزی است که یک تیم در خط میانی به آن نیاز دارد. تلاش، درگیری، برنده شدن توپ، تکنیک و حتی مثل امروز گلزنی!

 توخل ادامه داد: تیاگو سیلوا خارق العاده است. او تقریبا امروز 2 گل برای ما زد و نشان داد در سن 37 سالگی چقدر قدرتمند است. او همه جوره به ما در این برد کمک کرد و من بسیار خوشحالم که او در ترکیب ماست. 

سرمربی چلسی ادامه داد: ما در نیمه دوم تغییر تاکتیک ندادیم بلکه فقط ذهنیتمان را عوض کردیم. ما انرژی و کیفیت خودمان را در بین 2 نیمه تغییر دادیم و همین باعث شد تا برد از آن چلسی شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.