رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین با خانواده‌های ۶ اسیری که به تازگی از زندان جلبوع فرار کرده بودند، تلفنی گفت‌وگو کرد.

مشعل: ۶ اسیر قهرمان زندان جلبوع بزودی آزاد خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین در تماس تلفنی با خانواده‌های ۶ اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، تأکید کرد که فرار این زندانیان سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود.

مشعل گفت: عملیات اسرای قهرمان سیلی محکم امنیتی و روحی به تمامی نهادها و فنآوری رژیم صهیونیستی بود و یک مثال زنده و اثبات عملی بر اصرار ملت بزرگ فلسطین برای رسیدن به آزادی و بازپس‌گیری حقوق مشروع آن است.

وی افزود که اسرای قهرمان ما با این حماسه بزرگی که خلق کردند، مقاومت و جهاد را در دل ملت فلسطین شعله‌ور کردند و تظاهرات‌ها و اعلام همبستگی با این اسرا در داخل و خارج از فلسطین گواه این موضوع است.

طبق گزارش وبگاه «رام‌الله الإخباری»، مشعل بار دیگر تأکید کرد که این اسرا و بقیه فرزندان اسیر و رهبران آن بزودی از طریق یک تبادل اسرای درخشان و شایسته مقاومت فلسطین، آزاد خواهند شد.

وی افزود: جنبش حماس همچنان در خدمت اسرا، مسائل آنها و خانواده‌هایشان خواهد بود.

گفتنی است؛ ۶ اسیر فلسطینی اخیرا موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند. این ۶ نفر به نام‌های «زکریا الزبیدی»، یعقوب نفیعات،  محمود عارضه، «یعقوب قدری»، «أیهم کمامجی» و محمد عارضه بار دیگر توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده و به اسارت گرفته شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.