۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 769897

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه استرادیول والرات کم است اما کم و بیش به داروخانه‌ها توزیع شده است، گفت: سازمان غذا و دارو در حال پیگیری و رفع کمبود دارو در کشور است.

پیگیری و رفع کمبود دارو در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی روح‌بخش در پاسخ به کمبود قرص استرادیول والرات و زمان رفع آن، تصریح کرد: برای زمان رفع کمبود باید با سازمان غذا و دارو در تهران ارتباط گرفته و از آن‌ها که متولی برنامه ریزی تولید و توزیع دارو هستند این موضوع را بپرسید؛ ما فقط نقش توزیع‌کننده داریم و جز این خیلی کاری از دستمان بر نمی‌آید.

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: با کمبود دارو رو به رو هستیم، داروها توزیع می‌شود اما این میزان دارو پاسخگوی تمام بیماران نیست؛ این دارو از آنجا که مربوط به بیماری خاص نیست در تمام داروخانه‌های سطح شهر کم و بیش در حال توزیع است و انتظار داریم داروخانه‌ها اگر این دارو را دارند در اختیار بیماران نیازمند به دارو قرار دهند اما تاکید می‌کنم که دارو کم است.

وی در پاسخ به اینکه جواب سازمان غذا و داروی تهران به شما مبنی بر کمبود دارو در مشهد چه بود، اذعان کرد: کمبود تنها مربوط به این دارو نیست، سازمان در حال پیگیری و رفع کمبود دارو در کشور است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.