رئیس دیوان محاسبات کشور در راستای ارسال نامه نظارتی به دستگاه‌های اجرایی، هفتمین نامه شامل اولویت‌های قانونی را برای وزیر نفت ارسال کرد.

 هفتمین نامه رئیس دیوان محاسبات/ اولویت‌های قانونی وزارت نفت به اطلاع وزیر رسید

به گزارش قدس آنلاین و به  نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور،  مهرداد بذرپاش در ادامه‌ی نامه‌های جداگانه‌ای که در راستای منویات امام خامنه‌ای و شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها مانع‌زدایی‌ها)، عملکرد ۷ قانون مرتبط با تولید، ابعاد مقررات و آئین‌نامه‌ها و موضوع ترک فعل به دولتمردان ارسال کرده است، هفتمین نامه را برای وزیر نفت امضا کرد.

در نامه رئیس کل دیوان محاسبات کشور خطاب به اوجی آمده است: علیرغم اقداماتی که برای اجرای برخی احکام مندرج در قانون انجام شده است، اما سازوکارهای بورس انرژی در خرید و فروش نفت خام و میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی، تولید فرآورده‌های سبک‌تر، خدمات سوخت‌رسانی به کشتی‌ها (بانکرینگ) و خدمات جانبی آن در خلیج فارس و دریای عمان، ایجاد ظرفیت جذب، توسعه فناوری‌های اولویت‌دار نفت، گاز و پتروشیمی به اهداف مدنظر نرسیده‌اند.

بذرپاش با تاکید بر اولویت‌بندی اقدامات اجرایی در وزارت نفت، اعلام کرده است که مبنای رسیدگی دیوان محاسبات در حوزه‌های مالی و رعایت و عملکرد، اجرای قوانین و اسناد بالادستی، ارتقای شفافیت، مبارزه با فساد، حذف قوانین مزاحم و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.