۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 769971

 شکست ۲ بر یک ایران درسومین بازی مرحله گروهی مقابل آرژانتین گرچه تأثیری درصعود ملی پوشان فوتبال ایران نداشت اما این سؤال را به وجود آورد که چرا ناظم الشریعه از بازیکنانش نمایش هجومی طلب نکرد و در بیشتر دقایق دنبال کنترل بازی و انجام بازی دفاعی بود؟ این پرسش ما را به سمت سرمربی شیرازی تیم ملی می‌برد، مردی که سابقه سومی جهان را با تیم ملی فوتسال درکارنامه دارد.

لایق قهرمانی جهان هستیم

حالا باید با ازبکستان بازی کنید.

همین طوراست. باید از تک تک بچه‌ها تشکر کنم که در۳بازی قبل خواسته‌های ما را به اجرا گذاشتند. یک تشکر ویژه هم باید ازشما داشته باشم که همیشه ازفوتسال حمایت کردید. امیدوارم بتوانیم با رفتن روی سکو پاسخ محبت‌های اهالی رسانه را بدهیم.

 مقابل آرژانتین با تمام توان بازی کردید؟

ما این بازی را جدی گرفتیم و دنبال اهداف خودمان بودیم. کتمان نمی‌کنم که دنبال کنترل بازی بودیم. اما دنبال باخت هم نبودیم واگر داور آن گل سالم حسن زاده را مردود اعلام نمی‌کرد بدون شک ما با تساوی از زمین بیرون می‌آمدیم. ازطرفی برخی بازیکنان ما کارت زرد داشتند که اگر جدی تر کار می‌کردیم ممکن بود دچار محرومیت شوند وبازی بعد را از دست بدهند. البته دومی درگروه برای ما بهتر است. بعد از پیروزی مقابل ازبک‌ها برنده بازی قزاقستان وتایلند را هم شکست می‌دهیم و به جمع چهار تیم می‌رسیم.

بازی با ازبک‌ها را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

ازبک‌ها دریک سال اخیر رشد کرده‌اند. آن‌ها حتی در یک بازی تدارکاتی پرتغال را بردند. رشد فوتبال ازبک‌ها قابل کتمان نیست. آن‌ها سال‌هاست درفوتسال سرمایه گذاری می‌کنند. تیم خوبی هستند اما به هرحال سطح فوتسال ما بسیار بالاتراز آن‌هاست.

حسین طیبی در جام جهانی به میدان می‌رود؟

با دکتر نوروزی صحبت کردم و ایشان گفتند که حداکثرزمان دوری حسین ۲۱ روز است. الان که با شما صحبت می‌کنم ۲۱ روز به پایان رسیده است. آخرین بررسی‌ها را هم انجام می‌دهیم و اگر مشکلی نباشد او در بازی با ازبکستان برای تیم ملی به میدان می‌رود.

حسین درتیم غیرت قزاقستان بازی کرده و اگر ما درمرحله بعد به قزاق‌ها برخورد کنیم تجربه او به ما کمک می‌کند.

قراقستان باید تیم خوبی باشد

(می‌خندد) قزاقستان شعبه دوم برزیل درفوتسال است و بازیکنان زیادی از برزیل به این کشور ملحق شدند. حقیقت این است که چیزی به نام تیم ملی قزاقستان به آن شکل که باید باشد، وجود ندارد وآن‌ها از بازیکنان برزیلی کمک می‌گیرند. این هم در فوتسال بدعتی شده و کارش نمی‌شود کرد.

به قهرمانی فکر می‌کنید؟

هدف ما همین است. دوست داریم جایگاهی را بدست آوریم که بالاتر از سومی دوره قبل باشد. بچه‌های ما لیاقت قهرمانی درجهان را هم دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.