مراسم تقدیر و تجلیل از عوامل اجرایی و ستادی طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۵ با حضور مدیر شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

تقدیر از عوامل اجرایی و ستادی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تقدیر و تجلیل از عوامل اجرایی و ستادی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵، ۲۹ شهریورماه در شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این مراسم طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ را مبتنی بر یک کار جمعی دانست که تک تک نهادها، سازمان‌ها و افراد در شکل‌گیری چنین اتفاق بزرگی سهیم بودند.

وی هدف نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ را انس مردم با قرآن دانست و گفت: این طرح قرآنی در دو سال اخیر بر موضوع محوری متمرکز شده است تا بتواند اقشار گسترده‌تری از مردم را با قرآن همراه کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما پیشنهاد داد شورای اندیشه‌ورز این طرح قرآنی از هم‌اکنون جلسات خود را برای سال آینده برگزار کند.

حسین زارعی، ‌ دبیر ستاد طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ در ادامه مراسم تقدیر و تجلیل از عوامل اجرایی و ستادی طرح با اشاره به پیشرفت این طرح نسبت به سال گذشته در بخش مسابقات پیامکی، حفظ و مفاهیم، فضای مجازی، ستادهای اجرایی و تولید تلویزیونی گفت: دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در مسابقه پیامکی شرکت کرده‌اند که حدود ۳۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. همچنین آزمون حفظ و مفاهیم نقطه عطف طرح قرآنی امسال بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

بنابر این گزارش، در ادامه این مراسم محمدمهدی بحرالعلوم، معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، باقری، جانشین مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، سعید سعادتی، معاون فرهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور، محمدرضا خالقی مدیر گروه برنامه جلسات شبکه قرآن و معارف سیما، حسن خلج اسعدی تهیه‌کننده، کارشناسان و مجریان برنامه هر یک به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص این طرح ملی و قرآنی پرداختند.

در پایان این مراسم مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اهدای لوح تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.