سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تغییر وضعیت‌ها در مشاغل چهارگانه اعلامی ستاد کرونا و تغییر سطح سالن‌های تئاتر از سطح ۳ به ۲، در وضعیت نارنجی سالن‌های تئاتر و سینما بازگشایی شدند.

 سالن‌های سینما و تئاتر مشهد بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد روشندل  اظهار کرد: با تغییر وضعیت‌ها در مشاغل چهارگانه اعلامی ستاد کرونا و تغییر سطح سالن‌های تئاتر از سطح ۳ به ۲، در وضعیت نارنجی سالن‌های تئاتر و سینما بازگشایی شدند.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سالن‌های سینما و تئاتر مشهد می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک برای همه عوامل خدماتی و بینندگان و دستورالعملی که ستاد کرونای استان مصوب کرده و برای هر حوزه ابلاغ شده، فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: در مشهد سالن پردیس تئاتر مستقل که فعال است بازگشایی شده و تئاتر در این سالن اجرا می‌شود.

روشندل با بیان اینکه همه آنچه که در دستورالعمل بهداشتی برای مشاغل اعلام شده، همه صنوف ملزم به رعایت آن‌ها هستند، خاطرنشان کرد: مردم هنوز ملاحظاتی دارند و ممکن است با رغبت در سالن‌های نمایش حاضر نشوند به همین‌ دلیل در هر شب سالن‌ها بیشتر از یک نوبت اکران ندارند و ظرفیت‌های بیش از ۳۰ تا ۴۰ نفر در سالن‌ها حاضر نمی‌شوند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.