در یکی از کم‌سابقه‌ترین اتفاقات رخ‌داده در تاریخ فوتبال جهان، نخست‌وزیر کشور سورینام که به ارتکاب کلی خلاف متهم است، در سن ۶۰سالگی پابه‌توپ شده است.

معاون رئیس‌جمهور سورینام در ۶۰سالگی فوتبالیست شد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از نیویورک تایمز، رونی برانسویک نخست وزیر کشور سورینام، اولین بازی فوتبالش به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای را انجام داد. این مرد ۶۰ساله که به قاچاق مواد مخدر و سرقت از بانک متهم و از سوی پلیس اینترپل تحت تعقیب است، زندگی پرحاشیه‌ای داشته که داشتن ۵۰ فرزند تنها یکی از آنهاست.

او این هفته به یکی از خواسته‌های همیشگی‌اش که فوتبال بازی کردن به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بود جامه عمل پوشاند وقتی که در بازی نماینده کشورش، تیم اینتر موئنگوتاپوئه مقابل الیمپیای هندوراس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کونکاکاف به میدان رفت و به مسن‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در تاریخ فوتبال باشگاهی منطقه آمریکای شمالی، مرکز و حوزه دریای کارائیب در یک مسابقه رسمی بازی کرده است.

به میدان رفتن برانسویک با لباس ورزشی و بازوبند کاپیتانی تیمی که خودش مالک آن است خیلی‌ها را غافلگیر کرد اما نکته جالب‌تر این بود که او با وجود داشتن اضافه‌وزن قابل‌توجه ۵۳ دقیقه در میدان حضور داشت و هم‌تیمی پسرش دیمین هم بود. حضور نخست وزیر سورینام اما نتوانست مانع از شکست نماینده کشورش شود و تیم اینتر موئنگوتاپوئه با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.