مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس برای انجام واکسیناسیون سیارتوسط این سازمان تجهیز و آماده سازی شد.

 تجهیز و آماده سازی ۱۰ دستگاه اتوبوس برای انجام واکسیناسیون سیار در مشهد

به گزارش قدس  آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص، افزود: در راستای تکریم و رفاه حال زائر ان و مجاوران و با همکاری بسیج جامع پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۱۰ دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی توسط کارشناسان و مهندسان سازمان به صورت موقت تغییرداده شده و برای واکسیناسیون سیارتجهیز شده است.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی و تجهیز این ۱۰ دستگاه اتوبوس مبلغی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، اظهارکرد: برای رفاه حال مردم فضای واکسیناسیون برای بانوان و برادارن در این اتوبوس ها جدا سازی شده است .

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: این اتوبوس ها که امروز با حضورنماینده محترم ولی فقیه ، استاندار خراسان رضوی و شهردارمشهد رونمایی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده است، با کمک حوزه بهره برداری در مناطق حاشیه ای شهرکه امکان راه اندازی مرکز ثابت واکسیناسیون نیست و همچنین مجتمع هایی مانند مجتمع نگهداری سالمندان و... برای انجام واکسیناسیون حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.