معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اجرای آموزش فراگیر و عدالت محور در کشور گفت: آموزش و تحصیل دختران با توجه به اینکه در مقام زن و مادران آینده فرهنگ ساز و جامعه ساز هستند بسیار اهمیت دارد.

آموزش دانش آموزان دختر در اولویت باشد

به گزارش قدس آنلاین، انسیه خزعلی امروز  در آیین نواختن زنگ شکوفه ها در مدرسه تزکیه کوی نفت اهواز اظهار داشت: سرمایه گذاری بر روی آموزش دختران برای ساختن آینده کشور و تربیت فرزندانی قهرمان در این مرز و بوم دارای اهمیت است.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: تا جایی که دولت امکانات دارد باید در مناطق محروم زمینه را برای عدالت آموزشی فراهم کرد.
وی با بیان اینکه برای آموزش فراگیر باید کار جهادی در کشور صورت گیرد گفت:آموزش باید همراه با تربیت،  فرهنگ سازی و آموزش سبک زندگی  ایرانی اسلامی باشد.

خزعلی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خوزستان نباید استان محروم معرفی شود چرا که توانمندی های خوزستان در دوران دفاع مقدس جای افتخار دارد.
وی گفت: خوزستان برای من‌ نا آشنا نیست، در دوران کودکی و نوجوانی در این دیار بزرگ شدم و خاطره دارم، خوزستان مردمانی خونگرم و قهرمان دارد.

درخواست عنوان شهید برای معلمانی که بر اثر کرونا فوت کردند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: امروز باید از معلم هایی یاد کرد که با وجود ابتلا به کرونا دست از آموزش دانش آموزان نکشیدند و در این راه جان خود را از دست دادند.

رضا نجاتی افزود:به معلم هایی که در راه تعلیم و تربیت بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند همانند کادر درمان باید عنوان شهید داده شود.

وی در ادامه افزود: خوزستان یک استان با مناطق کوهستانی و پایین دست است که با وجود مناطق سخت گذر و مشکلات فراوان در آموزش مجازی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: برنامه ریزی شده مدارس سنگی و کپری در خوزستان برچیده شوند،  خوزستان رتبه نخست کمک خیران مدرسه ساز را در کشور دارد.
نجاتی ادامه داد: امید است به گونه ای واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود که از آبان به بعد شاهد حضوری شدن مدارس و آموزش دانش آموزان باشیم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در نخستین سفر استانی خود روز گذشته وارد خوزستان شد.

دیدار با زنان کار آفرین موفق و بررسی مشکلات و آسیب هایی که زنان خوزستان با آن درگیر هستند از جمله برنامه های سفر ۲ روزه وی می باشد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.