مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری نمایشگاه مجازی عکس «التیام زخم جنگ بر پیکره بناهای تاریخی» با موضوع آثار آسیب‌دیده از جنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

نمایشگاه عکس «التیام زخم جنگ بر پیکره بناهای تاریخی» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن میثمی گفت: هم زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با هدف گرامی‌داشت این هفته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و ایثارگری‌های رزمندگان برنامه‌های مفصلی از سوی این اداره‌کل تدارک دیده شده که در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اضافه کرد: در همین ارتباط برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان  «نمایشگاه مجازی عکس میراث دفاع مقدس» از آثار ثبتی دفاع مقدس و نیز بارگزاری گزارش‌های تصویری در سایت میراث‌آریا و در بخش نمایشگاه‌های مجازی سایت وزارتخانه دو اقدام مهم از سوی این اداره‌کل است که شامل آثاری از استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و ایلام است.

وی اضافه کرد: در بخش «روایت میراث‌داران دفاع مقدس» مصاحبه تصویری با ایثارگران وزارتخانه با موضوع بیان خاطرات دفاع مقدس در خبرگزاری میراث‌آریا انجام خواهد شد، همچنین نمایشگاه مجازی عکس «التیام زخم جنگ بر پیکره بناهای تاریخی» با موضوع آثار آسیب‌دیده از جنگ برگزار می‌شود و گزارش خبری و تصویری از موزه‌ها و باغ‌موزه‌های دفاع مقدس نیز تهیه و منتشر خواهد شد.

میثمی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «امروز زنده نگه داشن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»؛ بنابراین توجه به حوزه ایثار و دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ایثارگری‌های رزمندگان و نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: این اداره‌کل با دفتر امور ایثارگران و نیز مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه در هماهنگی کامل است و در تمام برنامه‌های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت مشارکتی فعال دارد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.