سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: الگو برداری از سیره زندگی و سجایای اخلاقی شهدا مهمترین نیاز امروز جامعه است.

الگو برداری از سیره زندگی شهدا مهمترین نیاز جامعه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی در دیدار با همسر و فرزند شهید دکتر لبافی‌نژاد، از شهدای انقلاب اسلامی که از پزشکان همکار این سازمان بوده است،  افزود: باید بدانیم که چه عواملی شهید لبافی نژاد را به چنان مقام و مرحله‌ای رسانده است و برای حرکت در مسیر این شهید والا مقام و الگو برداری از ایشان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شهید لبافی‌نژاد شهید خانواده تامین اجتماعی است، اظهار داشت: وی پیش از انقلاب به شهادت رسیده است و ثمره خون این شهید بزرگوار و سایر همرزمان ایشان، پیروزی انقلاب اسلامی است. قدردانی ما و گرامی داشتن یاد و خاطره این شهدا این است که فکر کنیم اگر شهید لبافی نژاد زنده بودند چه می‌کردند و باید اندیشه و گفتار و کردارمان را از آن شهید بزرگوار الگو برداری کنیم.

پروین سلیحی، همسر شهید لبافی نژاد و از مبارزان انقلابی در این دیدار به دکتر موسوی گفت: برای شما در این مسئولیت آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دعای خیر شهدای عزیز به شما کمک کند.

وی افزود: شهید لبافی‌نژاد به احکام عبادی و الهی توجه بسیار زیاد و دقت فراوان داشتند و هیچ چیز مانع انجام وظایف شرعی ایشان نبود.

همسر شهید لبافی‌نژاد ادامه داد: وی  نیم ساعت قبل از تیرباران شدن یک صفحه وصیت نامه نوشته است و توصیه ایشان درباره حجاب و نماز و دقت در مسائل شرعی است.

یاسر لبافی نژاد، فرزند شهید لبافی‌نژاد نیز در این دیدار گفت: شهید لبافی‌نژاد توجه ویژه‌ای به خدمت به اقشار ضعیف جامعه داشته است و با توجه به شرایط سخت زندگی اقشار محروم، مدیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند برای کاهش مشکلات و بهتر شدن شرایط زندگی مردم تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.