معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: خبرنگاران می توانند به عنوان ثبت کنندگان تاریخ در ثبت و ضبط این صحنه های ماندگار و ارزشمند این برهه از زمان برای آیندگان باشند.

خبرنگاران ثبت کننده وقایع ارزشمند این برهه از زمان باشند/ خبرنگاران روزنامه قدس و قدس آنلاین در جشنواره ابوذر خوش درخشیدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر افراسیابی امشب در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ارسانه ای ابوذر که در تالارشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام دهه آخر صفر، اظهار کرد: خبرنگاران می توانند به عنوان ثبت کنندگان تاریخ در ثبت و ضبط این صحنه های ماندگار و ارزشمند این برهه از زمان برای آیندگان باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: در گذشته تاریخ نگاه می کنیم هر زمان از ایران بزرگ جدا شده زیرا فرماندار لایقی نبوده، از زمانی که ولایت فقیه راهنمایی و رهبری ملت ایران را بر عهده دارند سابقه نداشته که یک وجب از ایران اسلامی را به دشمن بدهیم.

بیش از ۶۰ درصد آثار از مشهد به دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره ابوذر رسید

دبیر این جشنواره نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه یک سال با آثاری رو به رو بودیم که از محتوای آنها راضی بودیم، اظهار داشت: در دوره اول ۳۷۰ اثر به دبیرخانه رسید، در دوره دوم هزار و ۳۴۳ اثر دریافت شد، در دوره سوم حضور پرشور خبرنگاران شهرستان ها در قالب بیش از هزار و ۹۰۰ اثر و در دوره چهارم ۳ هزار اثر و در دوره پنجم بیش از ۳ هزار اثر دریافت شد.

سید ناصر نعمتی با بیان اینکه در دوره پنجم جشنواره رسانه ای ابوذر بیش از ۶۰ درصد آثار از مشهد دریافت شد، ادامه داد: بیش از ۲ هزار اثر از رسانه های رسمی و بیش از هزار اثر از فضای مجازی به دبیرخانه رسید.

وی با اشاره به موضوعات دوره پنجم این جشنواره، افزود: در دو بخش آسیب های اجتماعی و ماجرای مدافعان سلامت بیشترین اثر دریافت شد.

ظرفیت رسانه ای خراسان رضوی می تواند ترویج کننده فرهنگ رضوی در کشور باشد

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه این جشنواره امروز به یک درخت تنومند رشد یافته که سبب توسعه یافتگی خراسان رضوی می شود، اظهار کرد: ظرفیت رسانه ای این استان می تواند عامل مهمی برای ترویج فرهنگ رضوی باشد. 

عباس محمدیان افزود: بازسازی ساختار رسانه ای کشور در دولت سیزدهم مطالبه رسانه ها باشد، دوم اینکه قوانین مطبوعات تغییر کند زیرا اشکالات بسیاری دارد، تفکیک صندوق هنر و رسانه از دیگر مطالبات رسانه ها از دولت سیزدهم باشد. 

وی بیان کرد: در ارائه یارانه به مطبوعات باید بازنگری انجام شود، همچنین، متاسفانه تمام آگهی های دولتی فساد را ایجاد کرده و هیچ راهکاری برای آن در دولت ها در نظر گرفته نشده است. 

در بخش تقدیر از پیشکسوتان امیر روح پرور خبرنگار پیشکسوت روزنامه قدس مورد تقدیر قرار گرفت. 

در بخش یادداشت، وحید اکرمی خبرنگار قدس آنلاین مقام سوم را کسب کرد.

در بخش مصاحبه، محسن فاطمی نژاد خبرنگار روزنامه قدس مقام سوم را کسب کرد.

همچنین صدیقه رضوانی نیا خبرنگار قدس آنلاین و روزنامه قدس مقام دوم را کسب کرد. 

فیاضی عکاس روزنامه قدس در بخش عکس شایسته تقدیر شد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.