شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۱ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۲۱ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۷۵۱ هزار و ۵۸۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۰۸ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۱۰۲ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

شمار قربانیان آمریکا از ۷۰۰ هزار نفر عبور کرد

به گزارش قدس آنلاین، روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۴۳.۶ میلیون مبتلا و بیش از  ۷۰۵ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۳۳.۶ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۱.۳ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است. همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از۵۹۳ هزار و هند با بیش از ۴۴۶هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۲۰۲ هزار جانباخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.