سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد ندارد برای دیدارهای مهم برابر امارات و کره‌جنوبی در مرحله انتخابی جام‌جهانی تغییرات زیادی را به نسبت به دو دیدار گذشته در ترکیب تیم ملی ایجاد کند.

فهرست تیم ملی فوتبال با کمترین تغییر برابر دیدار با امارات و کره جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران با کسب دو پیروزی متوالی در دیدارهای نخست مرحله انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در صدر گروه A این رقابت‌ها قرار گرفت تا شروعی امیدوار کننده در مسیر رسیدن به تورنمنت قطر پیدا کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در حالی نخستین بازی خود را با نتیجه یک بر صفر مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت که دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم به دلیل ابتلاء به کرونا روی نیمکت حضور نداشت تا ماریو تات امور فنی را بر عهده بگیرد.

با این حال اسکوچیچ لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی را بر عهده گرفت و در ادامه و بهبود شرایط خود توانست مقابل عراقُ بازیکنان خود را هدایت کرده و به برتری سه بر صفر مقابل این تیم برسد.

اسکوچیچ در حالی تیم ملی ایران را برای دیدار با امارات و کره جنوبی آماده می‌کند که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور همچنان تعطیلات میان فصل تابستانی خود را پشت سر می‌گذارد.

از این رو کادر فنی تیم ملی تغییرات چندانی در لیست اعلامی خود برای این دو دیدار نمی‌دهد.

بزرگترین تغییر در لیست تیم ملی قطعا بازگشت احسان حاج صفی است تا کاپیتان اول ایران پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود بار دیگر فرصت حضور در ترکیب ایران را پیدا کند.

اسکوچیچ تصمیم دارد تغییراتی در لیست بازیکنان داخلی برای خط دفاعی نیز ایجاد کند. او که با انتقاداتی در دعوت از برخی مهره‌ها روبرو شد قصد دارد بیشترین تغییر خود را در این منطقه ایجاد کند.

تعداد کمی از بازیکنانی که از سوی سرمربی تیم ملی به اردوهای گذشته دعوت شده بودند به واسطه شایسته نبودنشان با انتقاداتی از سوی کارشناسان و اهالی فوتبال مواجه شدند و چند روزی برابر تیم ملی خبرسازی کردند اما این بار اسکوچیچ نمی خواهد شرایط گذشته را تکرار کند.

تیم ملی فوتبال ایران ۱۵ مهرماه میهمان امارات است و سپس به تهران باز می‌گردد تا در تاریخ بیستم مهر از کره جنوبی پذیرایی کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.