عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در دولت سیزدهم باید به جای لغو تحریم ها بر خنثی سازی تحریم ها تکیه شود.

 مذاکرات هسته ای باید برای توقف تحریم ها باشد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره درخواست های طرف غربی برای بازگشت ایران به مذاکرات هسته ای، گفت: ایران هیچ گاه مخالف مذاکره نبوده و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه همواره به دنبال مذاکره ای بوده ایم که منافع ملی را تامین و از خطوط قرمز تعیین شده نیز عبور نشود، ادامه داد: در دولت گذشته به ویژه در مذاکرات وین متاسفانه تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز تعیین شده در برخی موارد عبور کرده بود.

نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه یکی از خطوط قرمز ایران در مذاکرات لغو و نه توقف تحریم ها است، اضافه کرد: در دولت گذشته تجربه تلخ مذاکرات بین سال های ۹۲ تا ۹۴ را داشتیم که امیدواریم در دولت جدید این اتفاقات تکرار نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه در دولت سیزدهم باید به جای لغو تحریم ها بر خنثی سازی تحریم ها تکیه شود، اظهار داشت: هر مذاکره ای که با طرف های غربی انجام می شود باید بر اساس لغو تحریم ها باشد.

رضایی با بیان اینکه طرف های غربی باید عزم جدی برای مذاکرات آتی داشته باشند، عنوان کرد: ایران در چند سال گذشته تعهدات برجامی خود را انجام داده و این طرف های غربی بوده اند که بد عهدی کرده اند و باید خسارت های که به مردم ایران وارد کرده اند را جبران کنند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.