فرمانده کل سپاه در پیامی با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای، تأکید کرد: او نشان داد روح شجاعت و پیشتازی در خطرپذیری های شکوهمند در جامعه ایمانی و اسلامی ایران همچنان جاری و حیات بخش است.

 علی لندی نشان داد روح شجاعت و پیشتازی در خطرپذیری همچنان جاری است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سپاه نیوز، در پی درگذشت شهادت گونه علی لندی نوجوان فداکار و شجاع ایذه ای سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت این ضایعه با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی علی لندی شیرمرد خوزستانی و نوجوان غیرتمند و شجاع ایذه ای در میدان ایثار و فداکاری برای نجات هموطنان عزیز خود که یادآور جاودانگی حماسه شهیدان افتخارآمیز میهن اسلامی محمد حسین فهمیده و بهنام محمدی در دفاع مقدس است، نشان داد روح شجاعت و پیشتازی در خطرپذیری‌های شکوهمند در جامعه ایمانی و اسلامی ایران همچنان جاری و حیات بخش است.

ضایعه فقدان این قهرمان جاودانه ایران زمین در موسم اربعین حسینی را به خانواده عالیقدر و داغدیده وی و مردمان شریف استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن ابر مرد کوچک، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حماسه‌ساز کربلا حضرت علی اکبر (ع) و برای مصیبت دیدگان گرانقدر صبر و شکیبایی توام با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.