دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای استان خراسان رضوی به کمتر از هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

تعداد بیماران کرونایی بستری شده خراسان رضوی به هزار و ۲۰۰ تن رسید

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: این تعداد در ۲۴ شهریور ماه امسال حدود هزار و ۸۰۰ نفر بود که روند ابتلا،  بستری‌ و فوت ناشی از کرونا در این استان همچنان رو به کاهش است.

وی ادامه داد: از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای خراسان رضوی ۸۵۰ نفر در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۵ شهرستان این استان تحت درمان هستند.

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری‌ شدگان روزانه در استان خراسان رضوی نیز به ۲۳۰ نفر رسیده که نسبت به هفته گذشته ۱۱۰ نفر کاهش داشته است.  

وی افزود: در حال حاضر  ۳۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بدحال و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای این استان بستری هستند.  

دکتر رحیمی از مردم خواست ضمن توجه به واکسیناسیون به موقع،  پروتکلهای بهداشتی را نیز برای پیشگیری از موج دیگر شیوع کرونا رعایت کنند.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیرپوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.