معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مرزهای چهارگانه زمینی به سمت عراق کماکان بسته است، گفت: زائران اربعین به هیچ عنوان به سوی مرزهای زمینی استان کرمانشاه حرکت نکنند.

مرزهای زمینی کرمانشاه همچنان بسته است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت مرزهای زمینی استان در اربعین امسال، اظهار داشت: مرزهای زمینی چهارگانه کمانکان بروی زوار بسته است و تردد از طریق هوایی به نجف اشرف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از زوار هنوز به سمت استان‌های کرمانشاه و ایلام در حال حرکت هستند، خواهش می‌کنیم به توصیه‌ها توجه کنید وبه هیچ عنوان به سوی مرزهای زمینی قصرشیرین حرکت نکنید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: براساس تدابیر اتخاذ شده این احتمال داده می‌شود تعدادی زوار که از طریق هوایی خروج داشته از طریق مرز زمینی مهران ورود داشته باشند.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در این راستا با دستگاه‌های امدادی و همکاران در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام شده و حضور جدی و پررنگی دارند.

آمویی از زائران خواست در مسیر بازگشت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و حداکثر بعد از ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.