رضا رویگری بازیگر شناخته شده و محبوبی نزد مخاطبان است.

بین الحرمین زیباترین جایی بود که دیدم

او با نقش کیان ایرانی در سریال مختارنامه بیشتر نزد مردم شناخته شد رویگری تا به حال یکبار به زیارت امام حسین(ع) در کربلا رفته و خاطرات نابی از آن سفر دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه تاکنون یکبار زائرکربلا بوده است گفت:بین الحرمین کربلا مکان بی نظیری است که از نزدیک آنجا را دیدم و همان طور که خود امام حسین(ع)و حضرت عباس(ع)خاص هستند شهر کربلا و بارگاه ائمه مدفون در آن هم خاص و بی تکرار است.

او ادامه داد: بین الحرمین زیباترین مکانی بود که دیدم ساعتها آنجا می نشستم و در آنجا یاد این افتادم که کاش قسمت های مربوط به حضرت اباالفضل(ع)در سریال مختارنامه پخش می شد و مردم از دیدن آن لذت می بردند من همیشه حسرت می خورم که روایت داوود میرباقری از نهر علقمه و آب اوردن حضرت عباس(ع) را مردم ندیدند و آن قسمت های سریال پخش نشد.

رویگری با اشاره به اینکه حضور در پیاده روی اربعین ارزویی است که سالها آن را دنبال کرده اما به دلیل بیماری هنوز محقق نشده افزود:هر سال می گویم خوب می شوم و سال آینده اربعین می روم اما هر سال دریغ از پارسال و تا به حال به خاطر وضعیت بد جسمانی و بیماری نتوانسته ام در این راهپیمایی عظیم شرکت کنم.

بازیگر نقش کیان در سریال مختارنامه با تاکید بر اینکه همه مردم ایران عاشق اهل بیت و امام حسین(ع)هستند افزود: این عشق و علاقه در خون مردم ایران جریان دارد و بی پایان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.