سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برای مهیا کردن شرایط به منظور حضور در بازی‌های آسیایی منتظر برگزاری انتخابات نمی‌مانیم.

ارسال اطلاعات داخل به اتحادیه جهانی خیانت است

به گزارش قدس آنلاین، رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری، درباره انتصابش به عنوان سرپرست فدراسیون و شرایط کنونی این رشته اظهار داشت: امیدواریم شرایطی که برای دوچرخه‌سواری به وجود آمده، ختم به خیر شود. من سعی خواهم کرد تا زمان انتخاب رئیس جدید، همه امور فدراسیون را به نحو احسن انجام بدهم تا هیچ کاری روی زمین نماند. امیدوارم در زمان انتخابات نیز کسی به عنوان فرد منتخب معرفی شود که بتواند مشکلات را پیش‌رو بردارد و آینده روشنی برای دوچرخه‌سواری ایران رقم بزند.

وی درباره صحبت‌های روز شنبه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه برخی پیام داده‌اند انتخاب سرپرست نیز باعث تعلیق فدراسیون می‌شود، گفت: سرپرست کدام فدراسیون تاکنون توسط مجمع انتخاب شده که در دوچرخه‌سواری هم این اتفاق رخ بدهد؟ تاکنون همواره وزارت ورزش اقدام به معرفی سرپرست فدراسیون‌ها کرده و هیچ مشکلی نیز به وجود نیامده است. به نظرم آنهایی که به اتحادیه جهانی ایمیل می‌زنند و اطلاعات داخل را به بیرون می‌فرستند، آخرین تلاش هایشان را برای ضربه زدن به دوچرخه‌سواری انجام می‌دهند و این یک خیانت به منافع ملی است. امیدواریم این مسائل از سوی مسئولان کشور مورد پیگیری قرار بگیرد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: هم استعفای رشیدی و هم انتصاب من به عنوان سرپرست فدراسیون به اطلاع اتحادیه جهانی رسیده است. ما همچنین اساسنامه جدید را با اتحادیه جهانی چک خواهیم کرد و انتخابات نیز براساس اساسنامه مصوب که مورد تایید قرار گرفته، برگزار خواهد شد.

هاشم کندی در پاسخ به این سوال که آیا اداره فدراسیون با سرپرست باعث تعویق روند آماده‌سازی رکابزنان برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ خواهد شد یا خیر؟ گفت: ما برای تدارک و آماده‌سازی به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی منتظر انتخابات نمی‌مانیم و از حالا باید کار خود را برای موفق در این رویداد آغاز کنیم. تلاش می‌کنیم هماهنگی خوبی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته باشیم تا رکابزنان در شرایط خوبی آماده حضور در این رویداد شوند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.