نظامیان آمریکایی با هدف تقویت پایگاه‌های خود در حومه حسکه، ۵۰ خودرو حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی را از عراق وارد خاک سوریه کردند.

آمریکا ۵۰ خودرو حامل تجهیزات نظامی را از عراق وارد خاک سوریه کرد

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از ورود یک کاروان آمریکایی حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی از خاک عراق از طریق گذرگاه غیر قانونی «الولید» به استان حسکه در شمال شرقی سوریه خبر دادند.

هدف این کاروان حمایت و پشتیبانی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه «الجزیره» واقع در شمال و شمال شرقی سوریه عنوان شده است.

منابع محلی در این باره به سانا گفتند که این کاروان شامل ۵۰ دستگاه کامیون و تانکرهای حامل خودروهای زره پوش آمریکایی و تجهیزات نظامی مختلف بود که شب یکشنبه از عراق وارد خاک سوریه شدند.

این منابع تاکید کردند: این کاروان ابتدا راه فرودگاه خراب الجیر را پیش گرفت و سپس مسیر خود را به سمت حسکه ادامه داد و انتظار می رود که راه حومه جنوبی شهر حسکه را پیش گیرد که پایگاه آمریکایی در الشدادی در آنجا واقع شده است.

نظامیان آمریکایی طی ماه‌های گذشته، هزاران کامیون حامل اسلحه و تجهیزات نظامی و لجستیکی را از گذرگاه‌های غیر قانونی برای تقویت پایگاه‌های نظامی خود در منطقه الجزیره سوریه وارد حسکه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.