عطا پناهی تهیه‌کننده سریال «مستوران» از آخرین وضعیت این مجموعه تاریخی خبر داد.

بیش از ۵۰ درصد «مستوران» مقابل دوربین رفت

به گزارش قدس آنلاین، عطا پناهی تهیه‌کننده «مستوران» که کارگردانی آن را مسعود آب‌پرور برعهده دارد، درباره آخرین وضعیت این سریال تاریخی گفت: درحال حاضر مشغول ضبط سریال در لوکیشن شهرک دفاع مقدس هستیم، که قسمتی از این مجموعه را برای «مستوران» بازسازی و بخش‌هایی را نیز خود برای سریال احداث کرده و ساخته‌ایم.

او افزود: تقریبا یک ماه و نیم در این لوکیشن حضور داریم و قرار است یک قصه‌ ایرانی و کمی فانتزی را که برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است و برای روایت در  مستوران بومی‌سازی شده است، در این شهرک مقابل دوربین رود. این قصه شاید به صورت پراکنده به گوش افرادی رسیده باشد اما در این سریال قرار است به صورت منسجم و در قالب یک درام به مخاطب ارایه شود.

پناهی در پایان بیان کرد: تا این لحظه بیش از ۵۰ درصد این سریال مقابل دوربین رفته است و فیلمبرداری آن تا بهمن ماه همچنان ادامه دارد.

این سریال برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است با این تفاوت که این قصه‌ها با خلاقیت گروه نویسندگان به روز شده‌ و برای جوان و خانواده امروزی روایت می‌شوند. قصه‌های سریال برگرفته از ادبیات کلاسیک ایران است که از حدود ۵۰ منبع مختلف توسط محمد حنیف انتخاب شده‌اند.

مستوران دوره تاریخی و زمانی مشخصی ندارد اما با توجه به صحنه و لباس بازیگران می‌توان گفت سریال به ۵۰۰ سال پیش بازمی‌گردد.

تهیه کننده سریال پیش تر درباره فصل های اینده این سریال گفته بود که پیش‌بینی می‌شود «مستوران» تا چندین فصل ادامه پیدا کند و درحال حاضر نیز فصل دوم آن در مرحله نگارش است و برای فصل‌های دیگر نیز ایده‌هایی وجود دارد که به زودی بررسی می‌شوند.

فصل اول سریال «مستوران» در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه استودیو بادبان است.

اکنون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی و جواد انصافی مقابل دوربین «مستوران» قرار گرفته‌اند.

سازمان هنری رسانه ای اوج سریال «مستوران» را برای پخش از تلویزیون می سازد.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.