دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان ایلام گفت: موج بازگشت زوار اربعین از دیروز عصر در مرز مهران شروع شده است و موکب امام رضا (ع) با همه امکانات و توان در حال خدمت رسانی به زائران است.

توزیع ۲۵ هزار پرس غذا از دیروز در بین زائران اربعین

به گزارش قدس آنلاین، «محمدکریم رحیمی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: موج بازگشت زوار اربعین حسینی (ع) از ساعات عصر روز اربعین در مرز بین المللی مهران شروع شد با وجود اینکه ورود زمینی زوار از طریق این مرز، از سوی مسئولان پیش‌بینی نشده بود، موکب‌ آستان قدس رضوی مستقر شد و از عصر روز اربعین خدمات‌رسانی به زائران را آغاز کرد.
وی ادامه داد: این موکب روزانه ۱۵ هزار پرس ناهار، ۱۵ هزار پرس شام بین زوار توزیع می‌کند و تمام امکانات مربوط به پخت و پز را در موکب مستقر کرده است.
رحیمی با بیان اینکه از دیروز و با شروع موج بازگشت زوار تا کنون ۲۵ هزار پرس غذا از سوی موکب امام رضا (ع) توزیع شده است، گفت: مدرسه استیجاری آستان قدس رضوی در پل زائر مهران نیز برای اسکان زوار همراه با سه وعده پذیرایی آماده شده و تمام امکانات آن در اختیار زوار قرار گرفته است.
 دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان ایلام افزود: مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی هم دیروز سه نوبت متوالی از محل پایانه مرزی، گیت‌های خروج از کشور و قرطینه بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زوار قرار گرفت و با امام جمعه ایلام و معاونان استانداری دیدار داشت.
رحیمی اضافه کرد: مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بر کمک به ابن سبیل و پذیرایی کامل از زوار افغانی متردد از مرز مهران تأکید داشتند که در حال انجام است، در خصوص تغذیه زوار هم مشکل خاصی وجود ندارد.
وی پیش‌بینی کرد روزهای۶، ۷ و ۸ مهرماه اوج بازگشت زوار اربعین از مرز مهران است که مواکب باید خدمت رسانی کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.