نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اربعین استفاده خواهد کرد و با متخلفان برخورد می‌شود.

مجلس عملکرد دستگاه‌ها در اربعین را بررسی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی عملکرد دستگاه‌های مختلف در ساماندهی مراسم اربعین را بررسی می‌کند، گفت: مجلس شورای اسلامی حتماً از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اربعین استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌های مسافربری در ایام اربعین، گران فروشی کردند و قیمت بلیت سفر اربعین را بالاتر از حد مصوب به زائران فروختند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و دستگاه‌هایی که از قیمت مصوب بلیت اربعین تخطی و گران فروشی کردند، باید پاسخگوی تخلف خود باشند.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید کارگروه ویژه‌ای را برای رسیدگی به عملکرد دستگاه‌ها در سفر اربعین و بلیت فروشی به زائران تشکیل دهد و اگر محرز شود که ایرلاین‌ها خارج از قیمت اعلام شده، از زائران اربعین حسینی مبلغ بیشتری را دریافت و گران فروشی کرده‌اند، باید مبلغ اضافه را به زائران بازگردانند.

وی اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی باید گزارش برخورد با متخلفان و گران فروشان بلیت اربعین را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد و مجلس در هفته آینده حتماً این موضوع را مورد بررسی و نظارت قرار خواهد داد تا با متخلفان برخورد شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.