رئیس قوه قضاییه در پیامی با تبریک انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیما، بر همکاری‌های دو مجموعه در جهت مبارزه با فساد و پیشگیری از جرم تأکید کرد.

محسنی اژه‌ای: دستگاه قضا در مبارزه با فساد و پیشگیری از جرم نیازمند همراهی رسانه ملی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در پیامی با تبریک انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیما، بر همکاری‌های دو مجموعه در جهت مبارزه با فساد و پیشگیری از جرم تأکید کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای جبلی

با سلام و تحیت

کسب اعتماد رهبر فرزانه انقلاب و انتصاب جنابعالی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک می‌گویم و برای جنابعالی و همکارانتان در دوره جدید مدیریت رسانه ملی آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

امید است با توجه به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و هدایت فرهنگی و تبیین در کنار اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی و همچنین ایجاد روحیه نشاط و امید در بین آحاد ملت به‌خصوص جوانان، دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده‌های قضایی از مسیر افزایش همه‌جانبه دانش مردم به ویژه درباره مسائل اجتماعی و حقوقی یاری دهید.

قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی به موضوع صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت، نظارت و شفاف‌سازی و مبارزه با فساد در جهت ارتقاء سلامت نظام اداری و بهبود خدمت‌رسانی همه دستگاه‌ها به مردم عزیز توجه ویژه دارد و رسانه ملی با تولید محتوای غنی در این زمینه می‌تواند نقش مؤثری ایفا نماید.

امید است در شرایط حساس فعلی که با جنگ رسانه‌ای دشمنان ملت بزرگ ایران مواجهیم، با مدیریت مدبرانه و ابتکار و خلاقیت‌های جنابعالی که چهره‌ای برخاسته از بدنه کارشناسی صداوسیما هستید و تجربیات ارزنده‌ای از خدمت در بخش‌های مختلف این مجموعه عظیم و حساس اندوخته‌اید، در تداوم زحمات ارزشمند جناب آقای علی‌عسکری شاهد توفیقات هر چه بیشتر صداوسیما باشیم و دستگاه قضایی نیز در این مسیر خطیر، یار و همراه شما خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.