موکب مضیف حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی به مدت ١٠ روز در سه وعده صبحانه، نهار و شام به زوار اربعینی خدمت‌رسانی می‌کند.

خدمتی که با اربعین تمام نشد/ توزیع روزانه ١۵ هزار غذای متبرک امام حسین (ع)

به گزارش قدس آنلاین، موکب مضیف حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی به مدت ١٠ روز در سه وعده صبحانه، نهار و شام به زوار اربعینی خدمت‌رسانی می‌کند.

حسین یکی از خادمان مضیف امام حسین (ع) است که درباره فعالیت این موکب به فارس گفت: این موکب از ۵ روز قبل اربعین کار خود را در صحن عقیله آغاز کرده و تا امروز جمعه نهم شهریورماه یعنی ۴ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی درباره فعالیت‌های این موکب گفت: موکب مضیف امام حسین (ع) در سه وعده صبحانه، نهار و شام به زوار خدمات رسانی می‌کند که بیشترین توزیع غذا در یک نوبت، در وعده نهار روز قبل اربعین انجام شد که بیش از ١۴ هزار پرس غذا طبخ و میان زوار امام حسین (ع) توزیع شد.

این خادم زوار امام حسین (ع) ادامه داد: در این موکب حدود ۶٠ خادم که از خدام رسمی حرم امام حسین (ع) و همچنین خدام افتخاری فعالیت می‌کنند که در جمع آنان خدام ایرانی هم هستند که در ایام اربعین به کمک این موکب آمده‌اند.

وی از برپایی موکب دیگری در کربلا خبر داد و گفت: دومین موکب مضیف حرم امام حسین در شارع الشهدا (ع) واقع است و هرروز به دست زوار حسینی آب خنک می‌دهد تا هرچند که اباعبدالله الحسین (ع) با لب تشنه به شهادت رسید زوار او در گرمای کربلا تشنه نباشند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.