رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات چهار وزن دوم پیگیری شد.

صعود امیرمحمد یزدانی به یک‌چهارم نهایی و شروع مقتدرانه نخودی، سرلک و قاسمپور

به گزارش قدس آنلاین، روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز آغاز شد. علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم هستند که به مصاف حریفان خود می‌روند.

نتایج و برنامه رقابت نمایندگان ایران در این چهار وزن به شرح زیر است:

وزن ۹۲ کیلوگرم

کامران قاسمپور یکی از شانس‌های اصلی مدال کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی نروژ، درحالیکه به تازگی از ۸۶ کیلوگرم به وزن جدید آمده، بعد از قرعه استراحت، در اولین مبارزه‌اش، مقابل آندریل ولاسوف از اوکراین قرار گرفت و این حریف را ۷ بر صفر مغلوب کرد.

در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند. جی دن کاکس در گروه قاسم‌پور حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با وی برخورد نخواهد کرد.

وزن ۵۷ کیلوگرم

علیرضا سرلک نماینده سبک وزن ایران بعد از یک دور استراحت، برابر جوزپه ویلارو از اکوادور کشتی گرفت و موفق شد در یک تایم این حریف را ۱۱ بر صفر شکست دهد.

در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

وزن ۷۹ کیلوگرم

محمد نخودی در حالیکه تماشاگران ایرانی حاضر در سالن، به شدت او را تشویق می کردند، در مصاف با کانوا از ایتالیا با نتیجه ۱۱ بر صفر در تایم اول حریفش را از پیش رو برداشت.

وی در دور دوم با برنده مبارزه میان رستم راسویف از اوکراین و آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند. جردن باروز در بالای گروه قرار دارد.

وزن ۶۵ کیلوگرم

امیرمحمد یزدانی که اولین کشتی‌گیر ایرانی در روز دوم مسابقات بود که روی تشک رفت، در مبارزه اولش گابریل جاناتچ از اتریش را در کمتر از یک دقیقه و نیم با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر شکست داد.

وی در دور بعد به مصاف سباستین ریورا از پورتوریکو رفت ۱۳ بر ۲ پیروز شد و گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت.

در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.