۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 771500

سرمربی تیم فوتبال پورتوی پرتغال به اخراج طارمی در دقایق پایانی بازی شب گذشته واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی پورتو به اخراج طارمی

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو مقابل پاکوش دی فریرا به برتری ۲ بر یک رسید و توانست ۳ امتیاز مهم از این مسابقه کسب کند.

در این دیدار طارمی ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور داشت و نتوانست گلی برای پورتو به ثمر رساند. این بازیکن ملی پوش کشورمان در دقیقه ۵+۹۰ به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا دیدار بعدی تیمش را نیز از دست بدهد.

داور مسابقه علت کارت دادن به طارمی را تمارض دانست و معتقد بود که ستاره پورتو در این صحنه تصمیم داشته که داور را به اشتباه بیاندازد. با کارت قرمز طارمی، این بازیکن به داور اعتراض کرد ولی تغییری در تصمیم داور به وجود نیامد تا ستاره کشورمان با کارت قرمز داور مواجه شود.

سرخیو کونسیسائو، پس از این بازی به اخراج مهدی طارمی واکنش نشان داد و گفت: مهدی به گفت بدون شک پایم را زد. من صحنه را ندیدم ولی به بازیکنم اعتقاد دارم.

وی ادامه داد: در بازی او نیست و این چیزی است که باید با آن بسازیم. ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در ترکیب حضور پیدا کنند. با چنین رفتار و تلاشی که بازیکنان پورتو از خودشان نشان دادند، من برای بازی بعدی از اینکه طارمی حضور ندارد ناراحت نیستم و یک بازیکن دیگر را به زمین خواهم فرستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.