۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 771548

حضور دوباره رشید مظاهری در تمرینات استقلال معادلات فرهاد مجیدی برای ترکیب استقلال را به شدت دگرگون کرده است تا جایی که حالا سه گلر لیگ برتری در تمرینات استقلال حضور دارند و طبیعتاً  حضور این تعداد از دروازه بان می‌تواند دردسرهای مجیدی را برای لیگ بیست و یکم دو چندان کند.

جدا از حضور این سه گلر که تجربه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دارند یک دروازه بان دیگر تیم‌های پایه استقلال نیز در جریان تمرینات حضور دارد که تعداد گلرهای استقلال را به عدد چهار می‌رساند. بر این اساس شنیده می‌شود، علیرضا رضایی گلر فصل گذشته تیم فوتبال پیکان که در بسیاری از بازی‌های این تیم به عنوان سنگربان اصلی خودروسازان به میدان می‌رفت به عنوان بازیکن قرضی راهی یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری شود.

با حضور حسینی و مظاهری دیگر فضا برای رقابت بسیار تنگ خواهد شد و همان بلایی که سر پورحمیدی آمد حالا اگر رضایی در استقلال بماند انتظار وی را خواهد کشید. نکته جالب در خصوص رضایی این است که سرمربی آبی‌های پایتخت به شدت به وی اعتقاد دارد و یکی از کسانی بود که با نظر شخص مجیدی به استقلال اضافه شد اما از آنجا که این بازیکن امکان درخشش در استقلال و قرار گرفتن در ترکیب ثابت ندارد بدون تردید مجیدی نیز با جدایی وی مخالفتی نخواهد کرد.

درباره اینکه مقصد احتمالی رضایی کدام تیم خواهد بود هنوز حرفی به میان نیامده اما برخی منابع خبری مدعی اند باشگاه خواهان رضایی باید بابت به خدمت گرفتن این بازیکن مبلغی را نیز به استقلال پرداخت کنند تا به فرایند درآمدزایی آبی‌ها کمک شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.