مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن کرونا به جامعه هدف در خراسان رضوی تزریق شده است.

بیش از ۳.۲ میلیون دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد جعفر صادقی اظهار کرد: تاکنون ۳ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۶۰۶ دز واکسن برای گروه‌های هدف بالای ۱۲ سال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

وی با بیان این‌که از این تعداد واکسن، ۲ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۳۹ دز واکسن در نوبت اول برای جمعیت بالای ۱۲ سال تزریق شده است، ادامه داد: این آمار ۵۷.۷ درصد جمعیت مشمول واکسیناسیون را در بر می‌گیرد.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: تاکنون ۸۹۰ هزار و ۷۶۷ نفر دز دوم واکسن را دریافت کردند که ۲۱.۹ درصد جمعیت هدف را تشکیل می‌دهد.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۷۶ هزار دز واکسن تزریق شده است که انتظار داریم با حضور پر رنگ مردم، این آمار به حداقل ۱۰۰ هزار دز واکسن در شبانه‌روز برسد.

صادقی یادآور شد: خوشبختانه کمبودی به لحاظ واکسن وجود ندارد، تنها از رسانه‌ها انتظار داریم در تشویق مردم به واکسیناسیون تلاش کنند تا قبل از پیک ششم، جمعیت هدف واکسینه شوند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.