مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از اول مهرماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۳ هزار زائر اربعین از طریق مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شدند.

تردد ۱۰۳ هزار زائر اربعین از مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین، نورالله دلخواه با بیان اینکه از اول مهرماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۳ هزار زائر اربعین از طریق مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شدند، گفت: طبق آمار حاصله در ۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۷۵۵ هزار زائر به مرز مهران وارد شده‌اند.

وی افزود: از این میزان تردد زائران بیش از ۹۶ هزار زائر ایرانی و مابقی مربوط به زائران خارجی است که از طریق مزر شهید قاسم سلیمانی ورود و خروج داشته‌اند؛ مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است و امسال با اعلام نظر ستاد مرکزی اربعین مرزهای زمینی مهران و شلمچه برای زائران در نظر گرفته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: تعداد ۲۵۰۰ سرویس اتوبوس کار جابجایی مسافرین را در ایام اربعین حسینی از مرز شهید قاسم سلیمانی به سمت شهرهای خود انجام داده‌اند و ۲۰ ایستگاه راهداری و تعداد ۲۵ گشت راهداری ثابت و سیار به صورت شبانه‌روزی در محورهای منتهی به مرز مهران برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند و تا بازگشت کامل زوار خدمت رسانی خود را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: زائران برای دریافت اطلاعات ترافیکی، ثبت شکایات و پیشنهادات می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ مراجعه کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخگویی انجام شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.