۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 772064

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با کاهش دمای شبانه هوا در مناطق کوهستانی و سردسیر، کمینه دمای هوای خراسان رضوی در چند شب آینده به زیر صفر رسیده و یخبندان رخ خواهد داد.

شب‌های یخبندان در راه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، زهرا مبشری‌نسب کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در چند روز ابتدایی هفته آینده تغییرات دمایی روزانه بیش از یک درجه نخواهد بود، اما دمای شبانه در نواحی سردسیر برای امشب، فرداشب و نیز پس‌فرداشب بین ۲ تا چهار درجه کاهش خواهد یافت که می‌تواند برای کشاورزانی که نسبت به جمع‌آوری محصولات خود اقدام نکرده اند، مشکل‌آفرین باشد.

اودر عین حال با اشاره به وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده، آسمان خراسان رضوی را نیمه‌ابری تا ابری پیش بینی کرد که احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف دور از انتظار نخواهد بود و وزش باد نیز در برخی نقاط استان شدت خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از فردا آسمان استان صاف شده و از سرعت وزش باد کاسته می‌شود و بر این اساس در روزهای شنبه تا دوشنبه شاهد جوی نسبتا پایدار در منطقه خواهیم بود.

مبشری با اشاره به اینکه دمای هوای مشهد در شبانه روز گذشته بین ۶ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، بیان کرد: دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر ۱۷ درجه سانتی‌گراد است که امشب نیز ۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.