دبیر شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو، گفت: هدف ایجاد این شورا تحولی نو در امر آبرسانی به روستاها با هم افزایی است.

شورای جهاد آبرسانی تحولی تازه در این بخش آب است

به گزارش قدس آنلاین، "میثم جعفر زاده" افزود: برنامه شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو آن است که با ایجاد یک هم افزایی موثر بین همه متولیان و فعالان عرصه آبرسانی تحولی نو در این بخش بوجود آورد.

وی ادامه داد: این شورا در بخش آبرسانی فعالیت خواهد کرد و به دنبال محرومیت زدایی آبی در مناطق کم برخوردار است.

دبیر شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: محوریت کاربا شرکت های مدیریت منابع آب خواهد بود و این شورا کمک خواهد کرد برآیند کار تحقق آبرسانی برای محرومیت زدایی باشد.

جعفرزاده ادامه داد: شورا تلاش دارد با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در همه بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف و یکی کردن آنها توان آبرسانی را به گونه‌ای ارتقا دهد که در پایان چهارسال آینده اکثریت روستاهای کشور دارای آب شرب باشند.

وی افزود: هدف اصلی ایجاد هم افزایی موثر بین همه فعالان عرصه آبرسانی است که الگوی تازه ای در این بخش محسوب می‌شود.

دبیر شورای جهاد آبرسانی گفت: با تمرکز فعالیت‌ها در پایان چهار سال آینده اعلام خواهیم کرد چقدر در امر آبرسانی موفقیت حاصل شده است.

با توجه به لزوم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی، شورای جهاد آبرسانی با هدف برنامه‌ریزی هر چه دقیق‌تر و اتخاذ تصمیم  هماهنگ، متمرکز کردن اعتبارات و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ستادی و استانی در وزارت نیرو تشکیل شد.

براساس اعلام قبلی وزارت نیرو، همزمان با تشکیل شورای آبرسانی «علی‌اکبر محرابیان» طی احکامی جداگانه دبیر و اعضای این شورا را منصوب کرد.

وزیر نیرو، «میثم جعفرزاده» را به عنوان دبیر و عضو و «جمال‌الدین آبرومند»، «جلیل بشارتی»، «اکبر ابراهیمی»، «عباس شفیعی»، «محمدرضا عطارزاده»، «مجید نامجو»، «سید امیرحسین مدنی»، «حمیدرضا خان‌محمدی» و «عبدالله جعفری نعمتی» را به عنوان اعضای شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو منصوب کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.