استاندار اردبیل از سفر رئیس جمهور به استان اردبیل خبر داد.

سفر رئیس جمهور به اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، سید حامد عاملی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: سفر رئیس جمهور دقیقاً مشخص نیست ولی پیش‌بینی شده ظرف یک ماه پیش رو سفر رئیس جمهور به استان اردبیل انجام شود.

وی تصریح کرد: تا انجام سفر رئیس جمهور تلاش می‌کنیم تا طرح‌های اولویت‌دار و پیشران توسعه استان را در ابعاد استانی و شهرستانی مشخص کرده و زمینه اجرای این پروژه‌ها را با سرعت عمل بیشتر فراهم کنیم.

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خواست تا به سرعت پروژه‌های پیشران توسعه استان اردبیل را احصا کرده و در صورت نیاز به اخذ مجوز هیئت دولت و تأمین منابع ملی در سفر رئیس جمهور مطرح و موافقت لازم گرفته شود.

عاملی افزود: تمام تلاش ما بر این خواهد بود تا از سفر رئیس جمهور بهترین بهره‌برداری را بکنیم تا با تأمین اعتبارات و منابع به ویژه در بودجه سال آینده بتوانیم طرح‌های توسعه‌ای و پیشران استان را به سرانجام برسانیم.

وی محور تحول و توسعه اقتصادی در همه مناطق کشور و استان اردبیل را توجه به اهتمام جدی به تولید اعلام کرد و گفت: ما تا زمانی که نتوانیم تولید را در جامعه به صورت گسترده بسط و گسترش دهیم همچنان مشکلات معیشتی، بیکاری و نارسایی‌های اقتصادی گریبانگیر ما خواهد بود و ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی بدون ترس و واهمه از صدور مجوزها نسبت به تقویت تولید و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران تلاشی جدی انجام دهند.

استاندار اردبیل به زمان تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و ادامه داد: ما قبل از آغاز بررسی بودجه در مجلس باید جمع‌بندی لازم را در احصا و پیگیری پروژه‌های پیشران توسعه‌ای استان از طریق سازمان برنامه و بودجه و هیئت دولت انجام دهیم تا در بودجه سال آینده و همچنین برنامه هفتم توسعه ردیف‌های اعتباری مناسب همراه با تأمین منابع برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.