امشب و فردا شب ۳ تیم ملی فوتبال بلژیک، آلمان و دانمارک می توانند جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند.

امشب و فردا سه تیم می‌توانند به جام‌جهانی صعود کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسپورتال،  آلمان می تواند با خیال راحت امشب (دوشنبه) راهی جام جهانی ۲۰۲۲ شود. دو کشور دیگر نیز این هفته فرصت قطعی کردن صعود خود را دارند.  

انتخابی جام جهانی در اروپا در حال ورود به مرحله تعیین کننده است. فعلا تنها سه کشور فرصت دارند که با خیال راحت به دور نهایی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه پیدا کنند.

آلمان و بلژیک می توانند دوشنبه شب به عنوان اولین تیم ها راهی جام جهانی شوند. تیم آلمان پس از موفقیت مقابل رومانی می تواند با پیروزی برابر مقدونیه شمالی جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. البته به شرطی که ارمنستان در بازی دیگر مقابل رومانی پیروز نشود، تیم هانسی فلیک بلیت جام جهانی را رزرو خواهد کرد.

بلژیک می تواند بدون بازی راهی جام جهانی شود

بلژیکی ها  که به دلیل شرکت در لیگ ملت ها، این هفته در انتخابی جام جهانی بازی نمی کنند، می توانند بدون بازی، صعود خود را در خانه جشن بگیرند. اگر ولز مقابل استونی پیروز نشود، صعود بلژیک به جام جهانی قطعی می شود. 

سه شنبه هم دانمارک همه چیز را در دستان خود دارد. قرمزپوشان اسکاندیناوی‌ با پیروزی مقابل اتریش، سال آینده در قطر خواهند بود. اگر اسکاتلند در بازی برابر جزایر فارو شکست بخورد، دانمارکی ها با هر نتیجه ای راهی جام جهانی می شوند.

دور بعدی رقابت ها در ماه نوامبر برگزار می شود و تکلیف سایر تیم ها در آن مرحله مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.