۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 772557

مدیران فدراسیون فوتبال از حدود یک ماه قبل در اظهارنظرهای خود به دفعات عنوان کردند با وجود انجام واکسیناسیون گسترده در کشور، امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم خواهد شد.

ضدو نقیض‌ها تماشاگران را آب کرد

حتی سخنگوی وزارت بهداشت و درمان از صدور مجوز حضور ۱۰هزار نفر به ورزشگاه بزرگ آزادی خبر داد. پس از این مطلب دکتر زالی نیز در گفت‌وگو با رسانه ملی تأکید کرد وزارت بهداشت و درمان هیچ مشکلی برای ورود تماشاگرانی که دو نوبت واکسن را تزریق کردند وجود ندارد.

همزمان با انتشار این اظهارنظرها ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال با اینفانتینو در حاشیه یکی از سفرهای خارجی پرشمار خود، در پاسخ به پرسش او بابت ورود تماشاگران آقا و خانم به وی وعده داد که این مشکل از بازی با کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی حل و فصل خواهد شد.

پس از این اظهارات، وزیر ورزش و جوانان نیز ازموضوع ورود تماشاگران استقبال کرد و این اتفاق را به نوعی قدردانی از زحمات کادر درمان دانست، اما در آستانه برگزاری این بازی رسانه‌های خبری از یک شاهکار بزرگ رونمایی کردند و مدعی شدند فدراسیون فوتبال برابر قوانین مسابقات جام جهانی  عمل نکرده و امکان ورود تماشاگران به ورزشگاه نیست.

مسئولان فدراسیون مدعی شدند نامه نگاری‌ها در زمان مشخص انجام شده ولی فیفا به آن‌ها پاسخ نداده است. با انعکاس این مطالب در رسانه ها فشارها به مدیریت فدراسیون فوتبال افزایش یافت و برخی تلاش کردند از این موضوع بهره برداری سیاسی کنند.اما همزمان با منتفی شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، اظهارات جدید سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال جنجال برانگیز شد، چون وی مدعی شد برای حفظ سلامت جامعه این تصمیم را اخذ کردیم؛ چون هنوز زیر ساخت‌ها و فضای لازم برای ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها مهیا نیست.

این اظهارات تعجب برانگیز کامرانی فر در حالی مطرح شد که وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه با خبرنگاران علت اصلی این اتفاق را مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد و مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز بلیت فروشی را صادر نکرده است.

با در نظر گرفتن اظهارات ضد و نقیض مدیران فدراسیون فوتبال و سخنان وزیر ورزش ابهامات در این خصوص افزایش یافته و به نظر می‌رسد مدیران فدراسیون فوتبال برای پنهان کردن ناتوانی مدیریتی خود به هر دستاویزی چنگ انداختند تا بی جهت برای ورزش و فوتبال ایران هزینه ایجاد کنند و سوژه به دست رسانه‌های بیگانه بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.