مراسم تشییع پیکر مادر شهید محمدرضا خاوری از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون فردا (چهارشنبه ۲۱ مهر ماه) در صحن کوثر حرم رضوی برگزار می‌شود.

درگذشت مادری که در محضر رهبر انقلاب از فرزند شهیدش گفت

به گزارش قدس آنلاین، مادر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون محمدرضا خاوری با نام جهادی «حجت» شامگاه روز گذشته (دوشنبه ۱۹ مهرماه) به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهید فرمانده لشکر فاطمیون ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه در حرم رضوی در صحن کوثر تشییع و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به بهشت رضا بلوک ۳۰/۱ انتقال داده می‌شود.

همچنین مراسم ختمی روز پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۵ تا ۱۷ در مسجد حضرت زهرا (س) گلشهر مشهد به نشانی خیابان شهید آوینی ۵۷، مجتمع کوثر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مادر شهید خطاب به رهبر انقلاب: پیکر پسرم را در حالی که مثل حضرت ابوالفضل (ع) دست نداشت برایمان آوردند...

به گزارش فارس، شهید محمدرضا خاوری از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون بود. او از نخستین افرادی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت. شهید خاوری یکی از مؤسسان این لشکر بود که با سمت‌های مختلفی از جمله مشاور عملیاتی در قرارگاه حلب، فرماندهی عملیات لشکر فاطمیون در محور دمشق، مسؤولیت پشتیبانی لشکر و  فرماندهی گردان الزهرا (س) که خودش آن را نامگذاری کرده بود، در سوریه جهاد می‌کرد. او سرانجام در سن ۳۵ سالگی در جریان یک عملیات نظامی در ۲۷ مهر ماه سال ۹۴ به شهادت رسید. پیکر مطهر او همزمان با سالروز واقعه ۱۳ آبان در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.